Body performance och tofflor

Tänkte jag skulle tipsa om en cool snubbe som heter Steve Turano. Han lägger upp små videos på YouTube där han berättar allt om fitness och weightloss. Det kryllar av fitnessjunk på nätet så jag tycker det är rätt uppfriskande att se nån som bara säger rakt ut hur saker funkar. Kostar inget, han ger bara bra och enkla tips hur man bör gå till väga när det gäller hälsa. Great shit, enkelt och intressant. Check it!

Mina älskade lammskinnstofflor börjar sjunga på sinsta versen, så jag tänkte kolla runt lite på nätet om jag kunde hitta några nya som verkade bra. Hittade då dessa USB-värmda tofflor på usbgeek.com. Såna måste jag skaffa, jag som alltid fryser om fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0