Revision3, trasig laptop...

Revision3 logo Revision3 är en supercool internet tv-kanal som jag har börjat kolla lite på de senaste veckorna. Dom har flertalet intressanta shower som sänds varje vecka. Mina två favoriter än så länge är  Diggnation och TRS (the totally rad show).

Dom har inte något superavancerat upplägg utan är bara några sköna snubbar som snackar om sköna saker.

Förutom att allt är gratis och superkul så gillar jag även att man kan ladda ner alla program i olika format eller som vanligt streama direkt från sidan. Fördelen med detta är att jag kan tanka skiten direkt in i min iPhone så jag har något att kolla på medans jag sitter på tåget eller vad jag nu gör när jag behöver ha något skoj att se på.

Varför måste du kolla på din iPhone då undrar ni? Jo min laptop är trasig!!! Rage! Jag kan verkligen inte hitta felet. En morgon när jag vaknade så ville den bara inte starta. Skit också jag som är beroende av min kära laptop. Så pga pengabrist får jag nöja mig men min iPhone som enda underhållning när jag reser... ack ack ack stackars mig whine whine etc etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0