Svensk tv i ett nötskal. Nytt spel till Wii ute...

Det finns att antal bra svenska tv-program men för varje bra sådant så finns en hel hög av ruttna tv-satsningar. Snälla säg att ni har hört talas om svt's "Grillad". Detta makalöst urusla program slog just i botten totalt. Jag såg första avsnittet och jag skämdes så att jag grät. Anledningen som fick mig att skriva om det var dock inte att det va kasst... i sådant fall skulle Linda Rosings nya pojkvänn haft en stor plats här på eGeneration.

Anledningen att jag skriver detta är att jag just fick se att  6 medverkande hade hoppat av programmet! Adde Malmberg, Carl-jan och E-type va några av dom. Uj uj uj... katastrof, hela roast-kulturen går inte bara att sno rakt av från USA och tro att svenska komiker ska klara av att vara roliga bara för att man ger dom en b-kändis att hacka på.

Om du äger ett Nintendo Wii (inte jag) så bör du kolla in FZ. Där har dom precis postat en recention på spelet Mad World. Verkar intressant och annorlunda.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0