TV på internet är såå mycket bättre, vad är 4ans problem?

Jag är en ganska så flitig tv-tittare, jag kollar inte massvis men några timmar om dagen brukar gå åt till att slökolla på tv. Det senaste halvåret har jag dock inte titta på något annat än streamad tv online. Jag älskar detta nya shit som kanalerna har börjat med.

Svt, 5an och 6an har lagt upp alla sina egna program på internet så att vem som helst kan titta på dem online i efterhand. Detta är elnigt mig helt underbart. Jag älskar att kunna kolla på TV när jag känner för det utan att behöva göra någon sorts planering för att kunna se ett program en specefik tid. Måste säga att SVTplay som är svt.se nya streamingtjänst är KLOCKREN! Mer sådant please.

Tv4 däremot... vad är problemet? Här kostar det att kolla på tv online. Varför inte bara göra som 5an och slänga in lite reklam här och där? Kass skit tv4.

Slutligen ett tips. http://revision3.com/ är en klockren site för er med samma intressen som mig. Jag kommer troligtvis posta något mer ingående om detta senare idag, stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0